Naše služby

PRAGES > Naše služby

Analýza a poradenství

Je důležité správně popsat stávající stav, případné chyby současného řešení a umět odborně poradit. Díky našim mnohaletým zkušenostem z desítek realizací dokážeme zpracovat velmi detailní analýzu potřeb.

Architektonický návrh

Realizujeme architektonické návrhy prostor, 3d design a vizualizaci prostředí. Na přání provedeme testy a připravíme vzorky kancelářského nábytku. Máme vlastní architekty.

Projektové řízení

Proces zařizování kanceláře není jednoduchý úkol. Je potřeba vzít v úvahu zákonné normy, typologii budoucích zaměstnanců, kolik uzavřených či naopak otevřených prostor. Vše je potřeba pečlivě řídit. Disponujeme špičkovými projektovými managery.

Provozní péče

Umíme převzít do provozní péče kanceláře, starat se o ně, inventarizovat, udržovat a čistit. Samozřejmostí je i zápůjčka či pronájem nábytku v případě nenadálé potřeby.

KONCEPT - KROK 1

Vše začíná osobním setkáním, úvodní analýzou a potvrzením si představ o budoucí podobě kanceláří a nábytku.

Každý klient má vlastní představu a jiná očekávání, jinou skladbu zaměstnanců, jinou vnitřní atmosféru v týmu a jiné finanční možnosti. Vhodnými otázkami zjistíme potřebné informace o fungování vaší firmy, o lidech, kteří v ní pracují, o procesech, firemní identitě a celkové vizi vedení o směřování firmy do budoucna. Poznáme také návyky zaměstnanců a celkový život vašich kancelářských prostor.

Vycházíme z desítek let praxe budování kanceláří a doporučíme řešení, která máme osvědčená. Naše know-how a expertíza je vám plně k dispozici. Teprve až si budeme stoprocentně jisti, že se naše společné představy shodují, pustíme se do konkrétního návrhu.

NÁVRH ŘEŠENÍ - KROK 2

Navrhneme řešení celého interiéru do posledního detailu od dispozičního řešení po vybavení, materiály i barvy. Samozřejmostí je 3D vizualizace.

Úvodní analýza nám poskytne vhled do fungování a vytvoříme návrhy dispozičních řešení nových kancelářských prostor, navrhneme vhodné barevné kombinace, tak aby se shodovaly s firemní identitou a vkusně doplňovaly pracovní prostředí. Zpracujeme veškeré detaily včetně osvětlení, doplňků, a vhodně zvolíme kancelářský nábytku tak, aby se vašim zaměstnancům příjemně pracovalo.

REALIZACE - KROK 3

Po odsouhlasení návrhu se pustíme do realizace samotného projektu. Zajistíme případné stavební úpravy prostor, dohlédneme na použití domluvených materiálů a ohlídáme kvalitu odvedené práce. Interiér upravíme a kompletně vybavíme nábytkem z širokého portfolia našich kvalitních a osvědčených dodavatelů tak, aby mohli vaši zaměstnanci pracovat v naprostém pohodlí.

Veškeré činnosti jako doručení, sestavení nábytku a rozmístění samozřejmě obstaráme. Nedílnou součástí příjemného prostředí je instalace vhodného a funkčního osvětlení. Vše poté zkombinujeme s vkusnými doplňky, které dodají finální podobu celé realizaci. Vše zařídíme až po finální předání prostor. Realizaci provádíme na klíč, šetříme klientům čas a starosti.

PÉČE A PROVOZNÍ SLUŽBY - KROK 4

Předáním díla to u nás však nekončí. O svěřené prostory se postaráme v rámci záručního i pozáručního servisu. O kancelář se budeme starat, inventarizovat nový nábytek, udržovat a čistit celý prostor. Samozřejmostí je i zápůjčka či pronájem nábytku v případě nenadálé potřeby.

Staneme se pro vás partnerem, na kterého se můžete kdykoliv obrátit a vaše požadavky vždy s radostí splníme a budeme vám plně k dispozici.

Máte dotaz?
Napište nám!

Jméno Příjmení
E-mail Telefon
Text

Fakturační údaje

PRAGES s.r.o.
Na Harfě 935/5b, 190 00 Praha
: 26415992, DIČ: CZ26415992

Proč kancelářský nábytek od PRAGES

  • rychlost
  • flexibilita
  • přesnost
  • efektivní komunikace
  • přes 18 let zkušeností
  • 95% spokojených zákazníků
  • individuální řešení